Who we are - STEP Network

From failure to success

STEP Network startede i ’17, hvor vi gik fra blot at drive Jysk Fynske Mediers titler til også at agere kommerciel partner for andre medier. Vi havde store ambitioner, måske endnu større armbevægelser og en tech-stack, som vi troede var gearet til at drive netværket. Det var den desværre ikke … Det betød, at vi skuffede både os selv og vores partnere. Så vi måtte på rekordtid gentænke hele vores setup og tilgang. Teste. Teste. Teste. Samtlige tekniske løsninger, strukturer og arbejdsgange blev vendt på hovedet. Vi har lært af processen, og vi ved, at fejl og fuck-ups gør os endnu bedre. Derfor er vi også altid ærlige om det.

Synergy + transparency =

Vores netværk og portefølje er nået et niveau, hvor vi er de ubetinget største på markedet. Og netop stordriftsfordele er afgørende. Det gør, at vi kan udnytte synergien på tværs af de forskellige medier. Det gør, at vi kan garantere et stort reach samtidig med, at vi dækker mange nicheområder. Åbenhed er noget af det vigtigste for os (måske fordi vi også selv er vildt nysgerrige), derfor får du fuld adgang til data, og du kan kigge ind i hele vores setup. Her er alle medier lige. Det betyder, at alle betaler det samme – og vores cut er ens. 70 % til mediet. 30 % til os. Ingen blackboxing.

Networking into the future

Nu er vi dér, hvor vi med udgangspunkt i indsigter og badass tech-løsninger arbejder for at transformere den digitale annonceindustri og fremtidens annoncemiljø. And oh yes, det er ambitiøst. Men det skylder vi både brugere, annoncører og medier at være. Det mener vi, at vi som markedsledere er forpligtet til. Derfor vil vi være in front of the front-runners, når det kommer til data og nye tendenser i medieverdenen. I en verden, hvor alting er under konstant forandring og kompleksiteten stiger, ser vi det som vores opgave at forsimple og hjælpe dig med at følge med.