STEP Network - Omniseg

Omniseg: En automatisk målretningsløsning

Ulrik KristensenVP Product & Publishers+45 25 48 43 98ulkri@stepnetwork.dklinkedin

Omniseg er vores automatiserede løsning, der hjælper mediebureauer og annoncører med at nå deres målgruppe. Løsningen bygger på segmentering af mere end 3 millioner danskere, svarende til 2/3 af den danske online befolkning. Data, som indeholder værdifulde indsigter om dine kunder, deres demografi, drivers, handlemønstre osv. Og derfor også data, som vi kan bruge til at ramme dine kunder spot on med dit budskab (det er altså ikke for sjov, vi siger, at fremtidens vindere er dem, der forstår at opsamle, opbevare, strukturere og aktivere data på en effektiv måde).

Vi passer godt på data

Med den enorme mængde data følger et stort ansvar. Forbrugernes tillid til datahåndtering og de mennesker, der behandler data, er afgørende for, at vi overhovedet kan tilbyde dataløsninger til annoncører. Vi tager vores ansvar seriøst og overholder selvfølgelig GDPR-reglerne og øvrig lovgivning, sikrer korrekt aktivering af samtykke og bygger audiences baseret på best practice.

Sådan sikrer vi markedets bedste målretningsløsning

Jo flere datapunkter vi har, jo bedre bliver de modeller, vi bygger vores segmenter på. Sagt på en anden måde: Vores data bliver den bedste kilde til målretning og sikrer de mest effektive løsninger, når den kombineres med andre kilder – også efter cookien forsvinder.

Derfor bygger Omniseg på data fra over 100 websites, medier, kommercielle sider, e-mail-databaser og tredjepartsleverandører. Ved at krydse og kombinere disse kilder i vores Customer Data Platform får vi et hav af datapunkter, der tilsammen fortæller en historie og gør det muligt at skabe markedets bedste målretningsløsninger.

Du kan få det, præcis som du vil ha’ det

Omniseg er designet med skalerbarhed og aktivering til markedet i fokus. Vi integrerer med Adform DSP, SSP og DMP og muliggør aktivering af vores audiences via deals fra både GAM og Adform.

Har du brug for yderligere integration? Så tøv ikke med at kontakte os. Vi tilbyder både klassiske branchestandard audiences (IAB), kontekstuelle segmenter og custom trend-segmenter, som er skræddersyede løsninger lige efter dine behov.

Transparens og validitet er din garanti for en succesfuld kampagne

For os er transparens et nøgleord. Vi er åbne omkring, hvordan vores audiences er konstrueret, og validerer altid vores løsninger ved at afvikle spørgeskemaer mod vores egne audiences. Det er din garanti for, at vi rammer plet med dine kampagner.

Hvad siger vores kunder?

  • “Vi har siden introduktionen af ITP set et markant skifte, når vi kigger på browser-distribution i vores programmatiske indkøb, hvor særligt Safari har været ramt. Derfor har vi længe arbejdet på at implementere løsninger, som kan målrette Safari effektivt uden at gå på kompromis med performance.
    Den problematik har Omniseg i høj grad løst. Nu ser vi en mere naturlig fordeling mellem browsere og et opløft af konvertering på 36 %.”

    Thor Hansen
    Data & Tech Consultant, Mediabrands
Let’s get it started

Hvis du er publisher

Så ring til Ulrik. Han har været med til at bygge markedets største medienetværk op. Helt fra starten. Det betyder, at han både er ret vild med og ret vild til at spotte potentiale og muligheder for publishers. Hvis du får fat i en mand, der ikke stopper med at snakke og komme med gode idéer, ja, så har du fat i den rigtige Ulrik.

Ulrik KristensenVP Product & Publishers+45 25 48 43 98ulkri@stepnetwork.dklinkedin