Fra lang loadtid til hurtigt voksende resultater
Hvordan vi satte fart på et af Danmarks førende fodboldnyhedssites
PLbold, som er Danmarks førende kilde til Premier League fodboldnyheder, stod over for en udfordring, der negativt påvirkede brugeroplevelsen: lang loadtid. Med mere end 5 millioner sidevisninger, 73.000 dedikerede følgere og et arkiv med over 150.000 artikler var det tydeligt, at en forandring var nødvendig. I et tæt samarbejde med vores gode venner fra The Unicorn iværksatte vi derfor en omfattende teknisk migration af mere end 150.000 artikler med tilhørende data.
Resultatet:
Det nye site gik i luften den 30. november 2023
Siden da har vi allerede set flotte resultater, der scorer over benchmark. APM (Attention Per Mile) måler opmærksomhed pr. tusind visninger, mens eAPM (Effective Attention Per Mile), vurderer værdien af den opmærksomhed, der genereres. Disse matrics hjælper med at evaluere og optimere annoncers effektivitet baseret på brugernes opmærksomhed.
Disse betydelige stigninger i APM og eAPM afspejler ikke kun en teknisk forbedring af hjemmesiden, men også en forbedret brugeroplevelse og en øget attraktivitet for annoncører. Det er et stærkt tegn på, at vores strategiske tilgang og tekniske implementering har skabt målbare og imponerende resultater.
Et MVP-site, der er fremtidssikret og optimeret til digital annoncering
Den reducerede loadtid har klart forbedret resultaterne for high impact-kampagnerne på plbold.dk. Der på længere sigt også vil se en mærkbar stigning i click raten sammenlignet med kampagner før den 30. november.
Det er ikke blot hastigheden, der imponerer, men også den intuitive og gennemførte CMS-platform bagved, der gør administrationen glidende og problemfri. Vores succes med at skabe overlegne annonceresultater har dermed også resulteret i førsteklasses brugeroplevelse og glade besøgende.
Er dit site det næste, vi skal booste?
Så ring til Ulrik. Han har været med til at bygge markedets største medienetværk op. Helt fra starten. Det betyder, at han både er ret vild med og ret vild til at spotte potentiale og muligheder for publishers. Hvis du får fat i en mand, der ikke stopper med at snakke og komme med gode idéer, ja, så har du fat i den rigtige Ulrik.