Publisher Summit 2024 - STEP Network

Publisher Summit ’24  
By STEP Network  

Det er blevet tid til at skrive efterårets absolut fedeste begivenhed i kalenderen. Nu inviterer STEP Network nemlig til Danmarks største publisher event, Publisher Summit.

  • Den 26. september 2024

  • Huone, Amager Strandvej 390, 2770 Kastrup

Hvad kan du forvente?

Vi har samlet en eksklusiv gruppe af eksperter, der vil dykke ned i de mest presserende emner inden for mediebranchen. Fra konsekvenserne af tredjepartscookiens-udfasning og fremtidens traffic distribution til Age of Attention og AI’s rolle i publishing. Du vil blive klædt på til at navigere gennem disse forandringer, og vi garanterer, at du går derfra med viden om, hvordan du tackler tech-giganternes konstante skift og udfordringerne fra nye teknologier.

Det bliver en dag fyldt med indsigtsfulde diskussioner, brancheindsigt og vigtige netværksmuligheder. Vær forberedt på at blive inspireret, informeret og rustet til succes i en stadigt skiftende medieverden.

Bonus: Der følger networking og drinks med i pakken.

Ekstra bonus: Det er gratis for dig at være med. Du tilmelder dig lidt længere nede på siden.

  • Når du skriver dig op, er du indforstået med, at du vil blive faktureret 2.500 kr. + moms, hvis du udebliver fra dagen uden afbud til Ulrik Kristensen.

Tilmeld dig her 👇

… Og nu til det vigtigste. Programmet.

Vi har allieret os med nogle af de bedste i branchen, og vi kan allerede nu afsløre, at det bliver nørdet, virkelighedsnært og top-aktuelt.

09:00-10:00 Registrering og morgenmad
10:00-10:10 Velkommen til Publisher Summit 2024
Ulrik Kristensen og Brian Krogh fra STEP Network
10:10-10:45 Tredjeparts cookiens-udfasning – hvad betyder det for publishers?
Peter Loell, Director Omnicom MediaGroup
10.50-11.25 Age of attention og hvad det betyder for publishers.
Simon Lund Petersen fra Carat
11.30-11.05 Fremtiden for Traffic Distribution
Jan Birkemose, Medietrends
11.20-11.35 Kaffepause
11.35-12.10 Gamifiction og brugerfastholdelse
Andreas Fabricius, Playable
12.15-12.45 Hvor er video-annoncering på vej hen?
Christian Evendorff
12.45-13.45 Frokost
13.45-14.15 Googles indsigt i kunstig intelligens (AI) og konkrete anvendelsesmuligheder.
Ricco Zuchslag og Tim Dubois fra Google
14.20-14.50 AI in publishing
Ekstrabladet
14.50-15.10 Kaffe og kage
15.10-16.10 Keynote: Mediatrends
Sofie Hvitved, futurist, senior advisor & head of media ved Copenhagen Institute for Future Studies
16.10-16.50 Paneldebat
Speakers fra i løbet af dagen.
16.50-17.00 Afrunding på dagen
Ulrik Kristensen og Brian Krogh fra STEP Network
17.00-20.00 Mad, networking og exhibition
20.00 Tak for i dag

Hovedsponsor

Publisher Summit 2024 sponsorer: