Publisher Summit ’24
By STEP Network
Det er blevet tid til at skrive efterårets absolut fedeste begivenhed i kalenderen. Nu inviterer STEP Network nemlig til Danmarks største publisher event, Publisher Summit.
-
Den 26. september 2024
-
Huone, Amager Strandvej 390, 2770 Kastrup
Hvad kan du forvente?
Vi har samlet en eksklusiv gruppe af eksperter, der vil dykke ned i de mest presserende emner inden for mediebranchen. Fra konsekvenserne af tredjepartscookiens-udfasning og fremtidens traffic distribution til Age of Attention og AI’s rolle i publishing. Du vil blive klædt på til at navigere gennem disse forandringer, og vi garanterer, at du går derfra med viden om, hvordan du tackler tech-giganternes konstante skift og udfordringerne fra nye teknologier.
Det bliver en dag fyldt med indsigtsfulde diskussioner, brancheindsigt og vigtige netværksmuligheder. Vær forberedt på at blive inspireret, informeret og rustet til succes i en stadigt skiftende medieverden.
Bonus: Der følger networking og drinks med i pakken.
Ekstra bonus: Det er gratis for dig at være med. Du tilmelder dig lidt længere nede på siden.
-
Når du skriver dig op, er du indforstået med, at du vil blive faktureret 2.500 kr. + moms, hvis du udebliver fra dagen uden afbud til Ulrik Kristensen.
Tilmeld dig her 👇
… Og nu til det vigtigste. Programmet.
Vi har allieret os med nogle af de bedste i branchen, og vi kan allerede nu afsløre, at det bliver nørdet, virkelighedsnært og top-aktuelt.
09:00-10:00 | Registrering og morgenmad |
10:00-10:10 | Velkommen til Publisher Summit 2024 Ulrik Kristensen og Brian Krogh fra STEP Network |
10:10-10:45 | Tredjeparts cookiens-udfasning – hvad betyder det for publishers? Peter Loell, Director Omnicom MediaGroup |
10.50-11.25 | Age of attention og hvad det betyder for publishers. Simon Lund Petersen fra Carat |
11.30-11.05 | Fremtiden for Traffic Distribution Jan Birkemose, Medietrends |
11.20-11.35 | Kaffepause |
11.35-12.10 | Gamifiction og brugerfastholdelse Andreas Fabricius, Playable |
12.15-12.45 | Hvor er video-annoncering på vej hen? Christian Evendorff |
12.45-13.45 | Frokost |
13.45-14.15 | Googles indsigt i kunstig intelligens (AI) og konkrete anvendelsesmuligheder. Ricco Zuchslag og Tim Dubois fra Google |
14.20-14.50 | AI in publishing Ekstrabladet |
14.50-15.10 | Kaffe og kage |
15.10-16.10 | Keynote: Mediatrends Sofie Hvitved, futurist, senior advisor & head of media ved Copenhagen Institute for Future Studies |
16.10-16.50 | Paneldebat Speakers fra i løbet af dagen. |
16.50-17.00 | Afrunding på dagen Ulrik Kristensen og Brian Krogh fra STEP Network |
17.00-20.00 | Mad, networking og exhibition |
20.00 | Tak for i dag |