Mybanker ønskede at øge kendskabet og styrke overvejelsen blandt boligejere og boligkøbere, der var i markedet for boliglån. Med et marked præget af hård konkurrence var det afgørende at nå en relevant målgruppe på det helt rigtige tidspunkt i købsrejsen.
STEP Network faciliterede et forsideejerskab på Boligsiden.dk, Danmarks mest besøgte boligplatform. Placeringen sikrede Mybanker en always-on tilstedeværelse med høj synlighed i et univers, hvor brugerne aktivt søger finansiering.
Kampagnen blev indledt med branding-budskaber og er siden blevet mere taktisk i takt med produktudviklingen. Kreativer med animation og tydelig call-to-action viste sig at levere særligt gode resultater.
Forsideejerskabet på Boligsiden.dk har skabt dokumenterbare resultater for Mybanker med effektiv pris pr. eksponering – CPM ca. halvdelen af andre større brandingformater, samtidig med solid CTR og CPC.
kan direkte tilskrives forsideejerskabet
på under 9 måneder (jan.–sep. 2025)
januar-september 2025
over perioden
Forsideejerskabet har givet os en unik mulighed for at eksponere vores service over for en relevant målgruppe. Det har resulteret i en stor mængde trafik og øget synlighed – alt sammen til en fordelagtig pris.